قبل از هرچیز به تجربیات اندی پرستون از نحوه آماده شدن برای یک جلسه تا ارائه و برنامه ریزی برای فروش دقت کنید:
"معمولا بسیاری از فروشندگان آسانترین روش را برای فروش انتخاب میکنند. بنابراین به برقراری ارتباط از طریق تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل میپردازند. از طرفی، مشتریان و مشتریان احتمالی به راحتی میتوانند ایمیلها و تماسها را نادیده بگیرند و در نتیجه فرایند فروش سختتر صورت میگیرد."
با در نظر گرفتن این تجربیات به ادامه آموزش ویزیتوری میپردازیم:
قدرتمند ترین نکته برای جذب مشتری، برگزاری یک جلسه حضوری است. اما باید برنامه ای از پیش تعیین شده داشته باشید در غیر اینصورت ممکن است شکست بخورید. در جلسات حضوری تمام تمرکز و توجه افراد را می توانید جلب خود کنید، همچنین می توانید اطلاعاتی درباره روحیات، علایق و انواع نیازهای مشتری به دست آورید.
درست است که جلسات حضوری وقت گیر هستند اما تیم فروش را برای موفقیت توجیه کنید و بر صرف وقت در این راستا تشویق کنید.
ثبت نام رایگان دوره آموزش ویزیتوری در سایت سانسل
:: برچسبها:
آموزش ویزیتوری ,
آموزش ویزیتوری حرفه ای ,
آموزش ویزیتوری حضوری ,
آموزش ویزیتوری تلفنی ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0